October

Då var vi inne på den tionde månaden, Oktober! Har faktiskt saknat den kalla luften, mysiga hemmakvällar, massor med tända ljus, alla dessa fina färger och sedan är årets bästa högtid på den här månaden också.
 
Mycket kommer även förändras den här månaden, mina två bästa vänner åker på deras livs äventyr till Australien i några månader och jag spenderar min sista månad i Falun. Jag är både riktigt rädd men ändå väldigt förväntansfull över vad det här kan bringa med sig i framtiden. 
 
Idag har jag jobbat och tränat. Tänkte hoppa in i duschen strax och sedan mysa ner mig i soffan och kolla på Ghost Whisperer. På fredag åker jag till Borås och är där till den 13 Oktober, längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback