19 oktober

Åh vad jag älskar frukost, och speciellt när man kan sitta länge och bara njuta av den! Och mitt nya te som jag köpte, får inte nog av det, HAHA!

Det är jätte fint väder idag, men säkert jätte kallt ute så det blir gymmet idag i alla fall och sedan får jag se vad som händer på vägen. Igår var jag på möte, jag mår alltid mycket bättre när jag har varit där, känner mig starkare. Känner verkligen att det är de jag behöver nu för att klara de veckorna som återstår. Efter drog jag ut och sprang i 1 timme, skönt men kallt. På kvällen skypeade jag med Marcus i minst 5 timmar, runt 2 började det spåra ur, jag låg och skratta så att jag grät och då var det dags att gå och lägga sig, haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

det där teet är jättegott :)

Svar: åh jaaa! :D
Ida Wigren

2013-11-10 @ 22:31:05
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback