Hjärnskakning

Att ha hjärnskakning är ingen dans på rosor direkt, fy satan vad trött man är hela tiden och träna får man inte göra heller. Så jag har roat mig med massor av filmer och slösurfat på något som kallas internet och som tydligen ska vara världens mest genialiska grej som människan någonsin har kommit på...hm vet inte riktigt om jag kan hålla med om den saken.

Imorgon ska jag i alla fall jobba, och sedan åker jag direkt till Borås och är där hela helgen, fan vad jag längtar! Kommer nog bli riktigt awesome, hoppas bara att jag orkar vara vaken mer än 30 min. åt gången...HAHA!

Men nu ska jag packa färdigt? Och sedan kanske kolla på en till film...Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback