Bråvalla

Då var biljetten bokad! Fy satan vad awesome det här kommer bli, längtar sönder. Kommer även vara riktigt skönt att slippa Peace & love iår, alltså jag blev fan besviken på deras lineup, och sedan känns det som om man har gjort sin grej där liksom!
 
I helgen var jag i Borås och träffade Marcus för andra gången. Det var hur sweet som helst! Vi var både ute fredag och lördag så snacka om att jag var trött och är det fortfarande. Längtar verkligen tills nästa gång vi ses som blir på Bråvalla, haha!
 
Den här veckan så blir det gymmande, jobb och sedan drar jag och Dré ner till Sthlm på fredag för att fira min pappa som fyller 50 år och min lillebror som har fyllt 20 år. Och sedan ska jag såklart träffa lite folk som jag inte träffat på aslänge och som jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback