Dance our tears away

 
Underbar kväll igår! 
Först så var jag, Anna, Jenna och Malin hemma hos Jenna. Vi åt middag och satt och pratade lite, vi hade det sjukt mysigt. Fick även en tidigt födelsedagspresent, jätte fina örhängen och ett presentkort från ticnet så jag kan åka på Bråvalla festivalen i sommar, WOHO! Världens underbaraste vänner har jag! <3

Sedan drog vi in mot stan, lämnade våra saker på kontoret där vi skulle sova och sedan drog vi vidare till Malins lägenhet. Där fortsatte förfesten med gryma människor! Runt kl. 23.00 begav vi oss till ett ställe som hette Fasching som är en jazzklubb, det var ett väldigt annorlunda ställe än vad jag är van med att gå på, men vi hade det sjukt nice! Vi dansade tills det stängde vid 04.00. Kvällen var riktigt lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback