Aries

Har läst en del om mitt stjärntecken idag, något som jag tycker är väldigt intressant. Brukar jämt lästa om det när jag stöter på horoskopet i tidningar och liknande. Mitt stjärntecken är Aries (vädur). Är även väldigt fascinerad över hur de kan påverka oss och vår vardag. 
 
I varje eldtecken blir solen stark och klart märkbar. Det är dock inte så uppenbart som man kunde tro. Vädurar har en djupare botten. Den iver, stolthet och kamplust som i Väduren borde vara tydlig, har sällan en så uppenbar form. Man måste komma ihåg att Vädurens motto är "jag är", vilket pekar mot dess främsta kännetecken: stoltheten.
 
Har förövrigt tränat lite idag, sedan har jag kollat på massor med Disney filmer. Åh verkligen nostalgi att kolla på Disney. Blev bland annat Ringaren i notre dame, Lilla sjöjungfrun och Hercules. Har även lekt och byggt en hinderbana till mina marsvin idag, och vilken fart dom får när man släpper ut dom på golvet, alltid lika kul att se på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback