Glossybox - The black box

1. Swedish Therapy Oli - Hårolja som skyddar och bevarar hårfärgen. Rik på omättade fettsyror som mjukgör, återfuktar och stärker.
2. Dream Cream - Lugnar och återfuktar huden på djupet.
3. Lip Enhancer illusion lip liner - Fixa det perfekta "plutet" och en illusion av fylligare läppar. Med Bivax, kakao- och sheasmör.
4. Dry shampoo - Ger håret en nytvättad känsla, perfekt för att fräscha upp håret mellan tvättar.
5. Cheek + lip tint rosy red - Få den perfekta illusionen av naturliga rosiga kinder samt ger en fin färg till läpparna som varar länge.
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad jag ångrar att jag sa upp min Glossybox när jag ser den här!

Svar: Förstår det! Förra boxen var riktigt användbar, och denna tror jag också kommer bli detsamma :)
Ida Wigren

2013-02-28 @ 22:34:22
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback