Back in the woods

Idag lämnade jag storstaden för att åka hem och jobba lite, kändes bäst så tyckte jag! Även idag har det varit grymt fint väder ute och det gör mig verkligen så glad och positiv till saker och ting.
Hann även inhandla ett riktigt nice läppbalsam och ett lödder schampoo från Lush och sedan mitt favorit te från Indiska, Green mango, nomnomnom...
 
Blev även ett väldigt intensivt gympass direkt när jag kom hem, Så sjukt skönt att jag äntligen är igång efter att ha varit sjuk en längre tid. Dock kan jag inte gå in 100% just nu eftersom att jag är rädd att förkylningen kan komma tillbaka.
Resten av kvällen kommer att spenderas i soffan med fruktsallad och massor av nya serier (The vampire diaries, The walking dead, Grey's Anatomy, Game of Thrones).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback