Pain

Usch vad trött jag är. Kom hem runt 4 på natten efter att spenderat en väligt lång tid på akuten... Har lekt levande nåldyna i två dagar nu så att hela kroppen är helt öm, dock hittar dom inget så det är jävligt störande!
Jag har haft ont i halsen i 10 dagar nu och det har inte blivit bättre, och för 4 dagar sen fick jag jätte konstiga utslag över hela kroppen, och det vet dom inte heller vad det är! Alltså läkare i Sverige... Men igår sent på kvällen var vi tvungna att åka in till akuten för att jag varken kunde andas eller dricka något. Och det värsta är verkligen att de inte kan få fram vad det är! Så jag får ligga i sängen några dagar till då, kommer säkert bli en vecka till. Mmmm smärtstillande! <3

Kommentarer
Postat av: that guy

this is a job for dr.house!

Svar: Haha precis! :O
Ida Wigren

2012-09-19 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback