24 mars 2012

Min födelsedag idag då da! Fylller 20 år och det känns väl sådär, men kul är det i alla fall att fira det nere i Thailand! Min dag började med att älskling väckte mig med en tårta, han är så jävla underbar han! <3 Sedan drog vi ut på våran lilla fiskeutflykt som min man har längtat efter så hemskt mycket! Vi var ute i 9 timmar, det var jätte varmt, jag fick två fiskar men mest låg jag och kollade på! André var i alla fall lycklig som ett barn på julafton så det var en lyckad dag.

När vi kom tillbaka till hotelltet hoppade vi i poolen direkt, så jävla skönt var det! Sedan gick vi upp och gjorde oss iordning inför kvällen. Först drog vi till våran favorit resturang, det besökt var både mysigt och intressant. När vi var klara fick jag min present av André, det var en väska som jag har dräglat över i flera dagar, så sjukt snygg!

Kvällen slutade med några drinkar, hela dagen var jätte lyckad och kunde verkligen inte önskat mig en bättre födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback