I'm dreaming of a white Christmas

Kom upp till Falun igår och har redan börjat tröttna...fast det kanske inte är så konstigt med tankte på att det är 20 minus grader här uppe just nu! Så det första jag gjorde var att gå och köpa en jacka för alldeles för mycket pengar, dock var det nog nödvändigt. 
Men man ska väl ändå inte klaga, det är vackert ute i alla fall, och sedan kanske det blir en riktigt vit jul iår och det uppskattas verkligen! 
 
Är även glad att det här helvetesåret snart är slut! Det har fan varit det sämsta året i hela mitt liv, och jag tror inte jag är ensam om att tycka att 2012 sög...
 
Kollade precis klart på Resident Evil: Retribution, den var väl bra. Tycker dock att de börjar spåra lite. Kommer väl hinna med två till filmer ikväll, måste liksom fördriva tiden på något sätt, sorgligt men sant. Puss hej!
 

Kommentarer
Postat av: Jenna

2012 sög indeed, haha. Vi gör 2013 till ett bättre år <3

Svar: Det tycker jag verkligen låter som en bra idé! <3
Ida Wigren

2012-12-04 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback