Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday...

aaaaaaaaaa
Veckan har hittills varit helt underbar. fint väder och massor med händelser! I måndags drog jag och älskling ut på dagen för att fiska, det var mys och såklart släppte vi tillbaka alla fiskar vi fick. Sedan på kvällen gick vi ut och åt på Pitcher´s och sedan blev det Hangover 2, den var verkligen bättre än jag trott!

Tisdagen drog vi och badade med några vänner, sjukt nice var det eftersom att det var så varmt!

På onsdagen bestämde jag och älskling för att åka till Borlänge för att köpa en kortare stav till mitt öra på Crossroad Tattoo, där passade jag även på att tatuera mig, älskar att göra saker helt spontant och bild kommer såklart upp sen. På eftermiddagen drog jag älskling och Alex och fiskade.

Och idag har jag för det mesta chillat, handlat och på kvällen försökte jag bada men dock gick det inte så bra. Imorgon bär det av till Sälen och kommer hem på Söndag morgon igen, kommer bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback