STHLM

Anledde till Sthlm idag på förmiddagen, känns lite jobbigt att vara tillbaka faktiskt eftersom att jag är så trött på det eviga åkandet fram och tillbaka! Men det var underbart att mötas upp av min underbara vän Anna som jag har saknat så. Vi åt en tidig middag i solen och sedan gick vi runt i alla affärer på söder, hur mysigt som helst! 
 
På kvällen vara jag ute med min mami på en kvällspromenad, det var riktigt skönt och fortfarande varmt utomhus.
 
Imorgon ska jag ut och springa direkt på morgonen och efter det ska jag på ett möte. Och senare på kvällen kommer min kille. wiiie vad jag saknar honom! Helgen kommer nog bli riktigt awesome och lugn! Och på söndag åker jag ner till Borås och är där i en vecka. Tror att detta kommer bli hur nice som helst faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback