I will show you

Igår var det verkligen en kaos dag i mitt liv, när man försöker ställa saker och ting till rätta och allt bara blir ännu mera fel då undrar man varför man ens försöker? Tur att man har folk vid sin sida som försöker att peppa en till max och drar upp en när man mår dåligt, så tack verkligen! 
 
Dre övertalade mig att hänga med ut ett tag för att träffa Alex som bara var här över helgen, fan vad jag har saknat honom och hans fancyfancy stil haha! Under kvällen var jag även med flera sköna människor som fick mig på bättre tankar vilket behövdes. Dock var jag jätte utmattad och sedan dricker jag inte heller så det blev en tidig kväll.
 
Idag blir det väl en chillsöndag, träna och sådant. Sedan försöka ta tag i saker och försöka ställa allt till rätta igen. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback