Sunny day

Fy satan vilken soft dag det har varit då da! Vaknade vid halv 8 och satte mig och åt en lång frukost och kollade på de nya avsnitten av Grey's Anatomy och The vampire diaries. Efter det gjorde jag iordning mig lite snabbt och sedan drog jag och mötte upp Dré i parken för lite häng. Vi lyssnade på musik och solade, var hur awesome som helst!
Efter det blev massor med åkande av skateboard och gående runt, runt och runt, och nu är jag äntligen hemma! Känner även att den här dagen har gett mig lite finfin färg.
 
Imorgon åker jag till Sthlm tills på söndag för att tälta med awesome folk, kommer bli hur grymt som helst! Hoppas bara att vädret håller sig stadigt. 

Kommentarer
Postat av: André

Sååå sweeeeet

2013-05-17 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback