This life

Haha vilken jävla kväll...eller jag menade helg!
I går (fredag) var jag först och tränade på dagen med peppande musik. Kom hem fixade iordning mig och sedan var kvällen igång. Den började med en spelning i Farsta, var ganska mysigt faktiskt. Trevligt folk i alla fall! Efter spelningen drog vi vidare in mot stan där det blev pubhäng. Sedan begav jag mig vidare till Hellströms där jag mötte upp några andra människor. Kvällen med dom var även lyckad, blev cigarrökning, Harakiri korv ätning och mera pubhäng. Blev även övernattning i stan!
 
Idag har jag stressat hem för att sedan dra på 60 års kalas, för att därefter åka tillbaka in till stan för att se bio Texas chainsaw 3D (inte världens bästa film men den hade riktigt gryma scener i alla fall!). Efter bion drog jag till en kompis ett tag och sedan hem igen!
 
Denna helg, dessa två dagar har inte varit som planerade men ändå riktigt värda! Jag har även fått beskåda riktig och falsk kärlek, märkt vilka man kan lita på och även träffat nya underbara människor...Funkar för mig!
Nu ska jag äta upp min frukt och sedan gå och sova, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback