Just chilling...

Den här helgen är jag ensam hemma och jag är inte direkt festsugen heller, så den här helgen blev mitt mål att koncentrera mig på träningen och bara chilla. Vilket jag känner var en riktigt bra idé eftersom att förra helgen var ett äventyr och för att jag inte riktigt har återhämtat mig än.
Idag blev det 1 timme på crosstrainern och sedan mage + stretching. Och igår blev det 1 timme på crosstrainern och sedan 1 timme styrka + stretching. Även imorgon blir det gymmet, får se vad jag ska göra då!
 
Ikväll blir det såklart melodifestivalen, undra vem som vinner? Jag tror i alla fall att Yohio har en riktigt stor chans att ta hem vinsten. Sedan ska jag även träna på att spela gitarr, haha kommer väl gå sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback