A funny bike

Haft en jätte mysig söndag, eller jag har rättare sagt haft en helt fantastisk helg tillsammans med mina underbara vänner! I fredags blev det utgång. Hellströms, Södra sällskapet och Ace, sjukt nice vara det i alla fall! Och i lördags blev det melodifestivalenmys hemma hos min kompis Anna.
 
Idag har det varit jätte fint väder ute så vi bestämde oss för att bege oss in till stan för att först gå på en bloppis som en massa bloggerskor hade anordnat denna helg. Köpte en jätte mysig stickad tröja, ett halsband, en ring och sedan ett par ursnygga solglassögon. Allt blev totalt 220 kr, och jag är super nöjd! Sedan drog vi och fikade på Urban Coffee, där smides det planer inför veckan som kommer. Hann även köpa en ny töjning och ett nagellack som är självlysande innan jag åkte hem. Men dagen var i alla fall riktigt lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback