Juldagen

Sjukt bra julafton och sjukt bra dag på juldagen oxå! 
På julafton drog jag och min kille in till stan för att handla julklappar till varandra, haha lite konstigt att göra så eftersom att jag gillar det traditionella med julen och själva inslagningen av paketet och hela den delen men men idag firar man jö jul i Thailand så det finns väl vissa undantag! Köpte i alla fall en tröja till honom från Rip Curl och jag fick en nagelförlängning och ett urgulligt Hello Kitty gosedjur <3
 
På kvällen blev det "julmiddag" på stranden med live musik och uppträdande, hur mysigt som helst. Julen kunde nog inte bli bättre än så!
 
Idag blev det stranden med massor av läsning, så skönt att ligga och läsa och höra vågorna haha. Sedan blev det en god lunch på stranden och efter Thai massage. Denna juldag var epic, helt klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback