Sunny day

Måndag, fina varma måndag...
Idag kom min faster på besök, riktigt trevligt var det! Hon hade köpt med sig Lunch/tidigt middag och lite fika som vi satt och åt ute i solen.
Vi tog även ut mina marsvin ut i solen, och dom älskade verkligen det haha! Var säkert ute i 2 timmar med dom och man blir verkligen inte trött på att kolla på allt de håller på med, så söta.
 
På kvällen tog jag en springrunda på ca. 1 timme. Var jätte fint att springa vid kanalen och kolla på solnedgången.
Har även lättare att tänka när jag är uppe och springer, och tänka är verkligen något som jag måste göra nu. Har hänt saker under dagarna som gått som verkligen varit riktigt jobbiga. Känns som att det behövs ytligare förändringar i mitt liv för att jag ska må som jag vill må. Kommer dock ske en lite förändring nästa onsdag, men det är en bra början, eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback