The moment you break down crying

God morgon världen dags att vakna eller något sånt...
Igår var det fest, men jag deltog inte, anledningen till det är många. Dels att jag var trött, en annan var för att jag saknar mina vänner och min familj i sthlm så oerhört mycket, men sedan fanns det också en huvudanledning till att jag stannade hemma och det var för att vissa av personerna som deltog igår har både sårat och fått mig att känna mig så liten så många gånger så jag bestämde mig för att jag inte vill träffa dom på ett ganska långt tag.

Men det var inget att deppa för, jag hade det 100 gånger roligare hemma igår istället så mig kvittade det! 
Idag blir det träning, träning och mera träning iaf! Sedan ska jag även bara chilla och boka in flera tider till jobbet också. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback