Girls night

Drar snart iväg till min underbara vän Freja för att käka och snacka massor med skit. Får se om vi även drar ut, men är inte direkt sugen på att dricka idag, är typ aldrig sugen längre... 

Hon är nog den ända anledningen till att jag åker upp hit istället för att stanna i Sthlm en vecka till. Men drar nog ner till Sthlm igen den 18 augusti så det är inte så långt kvar! Får se hur länge jag stannar, 3 dagar? 1 vecka? Kanske till och med 2! 
Finns så många människor jag vill träffa just nu, många som jag saknar så otroligt mycket, men även nya människor. Även mycket som jag vill hinna att göra också, men men får se hur det blir. 

Puss och ha en underbar kväll för det ska jag ha! <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Röstar för två veckor! Puss!

Svar: åh jag hoppas att jag kan! :D <3
Ida Wigren

2012-08-10 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback