you got me poppin champagne

Helgalet igår! Började med att vi drog upp till mormor och morfar för att äta middag, det var super trevligt och god mat som vanligt. Klockan sex bestämmer jag mig för att åka till Kista galleria för att jag ville köpa en kjol på gina tricot, så jag drar med mig min underbara kille som orkar med mig dit och köper den! Efter det åker vi hem för att göra oss iordning, och därefter beger vi oss ner till Sinners för att se på våra vänners band, One week gone.

Kvällen fortsätter därefter på Sinners och jag lyckas inte spendera ett öre, men ändå har man någon slags dryck i handen, det är fett nice det! En trevlig dag/kväll i alla fall. Idag har man bara tagit det lugnt, tränat och hållit tummarna på att snön ska komma snart, måste fan ha en vit jul annars blir jag fan ledsen på riktigt!

Nej nu orkar jag inte skriva mer, puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback