Stud bra

Haha vilken jävla vecka! Vet inte vart jag ska börja, eller om jag ska skratta eller gråta? Men men whatever...
Kom hem från Sthlm i måndags, den helgen var helt underbar, fick träffa underbara människor som jag bara älskar mer än allt annat, klarar mig verkligen inte utan er! <3 Blev även en utgång, men räckte för mig, haha!
Var tänkt att jag skulle börja jobba på tisdagen igen men så blev det inte, ligger just nu med ont i halsen och hög feber, Hurra för mig! 
 
Har i alla fall skaffat en ny mobil (galaxy s3) som jag ligger och knappar med, fick även hem denna gorgeous bh för ett par dagar sen, så jag deppar inte precis. Helgen blir i alla fall lugn för min del, måste verkligen bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback