I'll be okay...I hope

Åh är så arg, märkte nyss att jag har tappat all kondition som jag har byggt upp! Kanske inte så konstig med tanke på att jag har varit sjuk nästan en hel månad och plus innan det tränade jag inte som jag egentligen skulle...Men det är inte det ända jag har tappat, jag har även tappat så mycket mer under de senaste veckorna. Jag har tappat den mest viktigaste och värdefullaste delen av mitt liv, och jag vet inte om jag någonsin kommer få tillbaka de.

Jag har även tappat flera värdefulla människor i mitt liv, dels för att jag mår som jag mår och inte vill dra ner dom i min skit och sedan för att jag har gjort saker som jag inte är stolt över.
Känns verkligen som att jag har börjat på ruta ett igen, efter att ha haft det lyckligaste livet man kan tänka säg, till att inte ha någonting alls! Vill bara fixa allt på en och samma gång, men jag vet att det här kommer ta tid, långt tid. Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska fixa allt heller.

Det värsta är nog även att jag stöter bort de personer som verkligen bryr sig om mig och vill hjälpa mig att få det bra igen! Känner att det ända jag kan göra nu är att skriva hur jag känner och sedan ta en dag i taget och hoppas på det bästa. Jag vill verkligen ha tillbaka allt det jag hade, att få vara lycklig igen.

I'll be okay just not today.

Kommentarer
Postat av: Erik

Känner igen mig lite. Bara att kämpa på, jag tror att du är stark nog för att ta dig igenom det här!

Svar: Jo jag hoppas det iaf! :/
Ida Wigren

2012-10-06 @ 14:08:55
URL: http://deadthrone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback