6 juni 2012

Är helt slut efter en sjukt intensiv vecka! Först har jag och min kille spacklat och slipat väggen, nu är det bara att måla den sedan är det klart. Kommer vara så skönt att få ordning igen efter två veckors kaos i vardagsrummet!
Sedan har jag jobbat jätte mycket, och även det har tagit på mina krafter enormt mycket.

Idag har jag mest bara chillat, kändes som att det verkligen behövdes! Sedan på kvällen drog jag och André ut och gick i typ två timmar (vi gjorde även det igår). Såklart passades det på att fiska lite.

Imorgon åker jag till Sthlm, ska klippa och färga mitt hår direkt när jag kommer dit!
Och sedan på fredag tar min lillebror studenten, blir nog även utgång på kvällen. Kommer bli underbart att träffa alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback