I heard that your dreams came true.


Underbara dag! Hade namnsdag idag, grattis på mig! Gick upp jätte tidigt, drog till körskolan för att köra upp. Och det gick skita BRA! Så nu är det bara att göra kunskapsprovet sedan är körkortet klart, jag längtar såååå!

Igår så stressade jag runt hela dagen. Först var det körskolan, sista övningslektionen, sedan efter det drog jag till arbetsförmedlingen på något möte som var helt i onödan, efter det drog jag till banken. När allt det var klart tog jag bussen till Ida för att färga hennes hår, det blev super snyggt btw. Efter att ha varit där drog jag hem lite snabbt, kastade i mig lite food och sedan drog jag iväg till nästa tjej, Rebecca. Där fick jag lära mig att göra knäckebröd och sedan blev det massor av flum. Ungefär kl. 20.00 drog jag och övningskörde med min mami, sedan var jag hemma vid 9! Usch vad jag var trött efter den dagen! Men nu är jag lycklig, Haha!


Dagens låt : Adele - Someone like You
Trackback