I will love you until the end of time


Idag drog jag upp till Gillinge för att köra halkbana, det var grymt kul. Vi fick bland annat känna på hur det känns att ha voltat upp och ner med en bil, krock i 7 km/h (och det låter inte mycket, men det kändes, tro mig!). Sedan fick vi såklart tvärbromsa på både torrt och halt väglag. Rolig dag var det i alla fall!

Bilderna är i från Alexs och Frejas avskedsfest i lördags, dom åkte nämligen till Australien idag och de kommer vara borta i ett år. Känns så sjuk konstigt och jobbigt att de åkte, kommer verkligen sakna dom! Hoppas att det går snabbt nu så att de kommer hem snabbt. Puss på er båda, ni är verkligen älskade och saknade <3

Älskling kom idag något jag inte visste, men jag är glad för det eftersom att jag har saknat honom så! Imorgon firar vi nämligen 2 år och 8 månader tillsammans, och älskar honom lika mycket om inte ännu mer nu! I will love you until the end of time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback