Jag Saknar dig


Såg Jag saknar dig igår, en helt otrolig film som handlar om Tina och Cilla, två enäggstvillingar. De två systrarna är helt olika från varandra, Tina går på fester och dejtar killar medan Cilla ägnar sin tid åt teater. En morgon när de båda flickorna springer till skolbussen blir Cilla plötsligt påkörd och dödad. Tinas liv tar plötsligt en dramatisk vändning och hennes liv vänds upp och ner. Nu börjar en kamp med både hennes och hennes systers önskningar och drömmar!

filmen var verkligen värd att se och hade väldigt starka scener. Man kan tänka sig hur svårt det är att förlora någon man älskar och samtidigt förlora halva sig själv! 
Den delen som alltid fanns vid ens sida och klargjorde att du är du, och jag är jag, Vi är två helt skilda individer!
Jag gillade verkligen denna film starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback