Fredag, Lördag, Söndag





Helgen har fan varit riktigt jävla underbar!

I fredags drog jag upp till Uppsala med min kompis Rebecca och hennes grymt schyssta friends, där blev det spelning, "Aldrig mer vinter". Spelningen var bättre än jag trott! bra band, bra folk och självklart bra umgänge! Bilderna är förövrigt bara några av alla gryma bilder som Rebecca tog under kvällen.

Efter spelningen tog vi tåget tillbaka till Sthlm sedan blev det nattkäk! Fredagen var helt enkelt grymt bra!

Lördagen kom älskling och sedan vart det en lugn utekväll med trevliga människor. Söndagen blev bara chilldag och sova för mig, sedan firade jag och älskling 2 år och 9 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback