U.S.A



Mina föräldrar och min yngsta lille brorsa kom hem nyligen från USA efter att ha varit där i ungefär fyra veckor, var riktigt avundsjuk när de åkte och lämnade mig hemma! Men de tog med dig riktigt schyssta grejer med sig hem åt mig. Först en parfym från Victoria secret som jag älskar! Två par Converse, och sedan köpte min lille brorsa angry birds grejerna åt mig, riktigt gulligt av honom och passar bra till min "samling".

Så i veckan har jag hittills varit på körskolan en miljon gånger, varit på arbetsförmedlingen, och tränat, kanske inte de roligaste grejerna direkt! De som återstår den här veckan är mer körskola, mer träning, städa mitt rum som man inte kommer fram i, älskling kommer hit, och sedan fira min kusin på fredag som fyller år imorgon, grattis på henne!

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Fan va nice grejer älskling! <3

2011-08-17 @ 19:55:59
Postat av: Victoria

VILL OCKSÅ HA ANGRY BIRDS T-SHIRT!!

2011-08-23 @ 20:40:23
URL: http://twitter.com/thatvictoria
Postat av: Bex

HAHAHAHAHAHA LUDVIG SÅ SÖT!!!!

Gullbulle.

Assköna tröjor

2011-08-28 @ 16:07:21
URL: http://kungbex.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback